Baka baka liten kaka

Jag hatar att baka och laga mat stundvis, idag när älsk fyller år så borde jag offra mig men det tänker jag inte, därför får han baka.
Nu ska jag dammsuga och kila ner på Ica, nåt bör man ju liksom göra. Jo förresten vet ni vad jag gjorde, jag klev upp 06,30 gjorde två latte, frukost och sjöng för karln, bara det borde väl få han på fall hehe. Hans lammkött sjunger i falska stämmor.  Men däremot fick han paket med grodpapper. Jag vet inte varför men igår när jag var på stan och såg inslagningspapperet med grodor på så utbrast jag och mamma i stämmor att det papperet ska han ha. Varför då liksom, det är ju inte så att jag (eller mamma) förknippar min älskade sambo med grodor, hm, detta får jag analysera vidare på.
Även fast jag inte vill baka, köper grodpapper och sjunger falskt på hans födelsedag så älskar jag den människan så fantastiskt mycket!

Grattis min älskade själsfrände!

Kommentarer
Postat av: Mammut

Lyllo födelsedagsbarnet som får smaka din goda latte :)



Kul å trevligt var det igår, även om jag mer eller minder lyckades snubbla mig fram i vissa affäreer :D



Längtar till grädde å hallon (fast mest chokladen)



ÄDPK

2009-02-26 @ 15:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback