I drove all night...


Ja som dom flesta av mina nära och kära vet vid det här laget så är jag nu körkortsinnehavare. Jag började fundera på vad min uppkörningssnubbe gick på, då jag aldrig skulle godkänna mig själv för körning. Jag känner mig som en "olycka is about to happen" när jag är ute och flyger på vägarna och jag undviker i högsta grad att köra ensam. Eftersom jag aldrig när jag har övningskört har kört på kvällen eller i mörker överhuvudtaget så har jag och Anders kört runt lite just för att träna på det, det började med att jag slog på spolarvätskan istället för helljuset, sen tror jag på riktigt att jag behöver några specialdesignade glasögon då jag får sitta och kisa för att ens ha en hint om vad vägmärkena innebär i mörkret.

Flanders tycker att jag kör bra, jag tycker att han är full av crap!

Jag är nästan bilägare då mammas bil har blivit min bil, i princip. Jag lovade alla mina "party people" att jag kunde hämta dom just därför, efter fester eller dylikt där det intas alkoholhaltiga drycker, nu önskar jag att jag aldrig lovat det..

Roy orbison - I drove all night 
Jag och Lillplopp levde med denna, sommaren 2002.. vilket även var samma år som jag började med mitt körkort, plopp fick sitt körkort och jag la ner alla tankar om att skaffa ett körkort. Jag ville ut och köra med Roy..


Kommentarer
Postat av: imbo

Härligt honey!

Kul att du upptagit bloggandet igen :)

Du ska se att bilkörandet kommer gå förträffligt framöver, och helt plötsligt en dag inser du att detgått flera år sendu fick körkortet och sitter och funderar hur du ens en gång i tiden kunde tycka det var svårt att hitta dragläge och växla...promise;)



Tjyss och G´natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback