I fällan

Så har jag också fallit i fällan, efter många som uppmanat så ska jag nu ta mig ann Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor", puh!


Kvällen spenderas i familjens tecken med mammut och en syster yster, dom är tamejtusan mina axlar att luta mig emot. Det är fint att ha axlar annars blir det ganska tråkigt och ledsamt lite ofta. Nu ska vi se film, hörs

Btw, jag har världens smartaste och bästa karl, inte alla som vinner pris för årets innovatör, dessutom är han bäst på alla andra sätt också, en grym man helt enkelt

Kommentarer
Postat av: imbo

Är det där första boken? (kommer inte ihåg)

Har läst hela trilogin och vart helt SÅLD!

Ska bli så kul att träffa dej på fredag.

Tjyss

Postat av: Frun

Ahh din man är grym och min fruga älskar jag över allt annat på hela denna jord. Hur gick inlämningsuppgiften i personalek? Min är ballehora, har inte lämnat in den och förstår den inte heller. Ska fixa det innan jag åker på söndag..

Puss!!

2008-11-13 @ 21:54:39
URL: http://shrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback