Did you give the world some love today baby?

Varför ska det vara så svårt att söka i dessa satans databaserna?
Jag börjar iaf se ljuset i tunneln angående C-uppsatsen, det börjar hända saker men med myrsteg.
Efter varje dag vi har suttit har jag och Hanna unnat oss en vända på stan med tillhörande shopping. Det är dyrt att snart vara klar med C- uppsatsen. Har även upptäckt det fantastiska fenomenet med second hand, har shoppat två förjävligt snygga skärp och en "fame" LP för, hör och häpna, 30 riksdaler. Jag ska aldrig mer handla något annat, lyckan är gjord och nu kan jag använda andras skräp, wihoo!

Kom att tänka på denna idag, den blev bortglömd och jag blev kär


Kommentarer
Postat av: imbo

hehe, ja, ibland får man sina uppenbarelser.
Skärp, väskor och gamla fina julpynt är sådant som jag fyndat på second hand. Lovely!
Ett plus är ju också att ingen annan har likadant ;)

Tjyss min sköna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback