Spa och tenta, ljuvt

Hej hopp!
Just nu sitter jag i någon form av dvala, två dagar i streck har jag och Hanna suttit och pluggat så vi fått skavsåt i hjärnan, varför? Jo vi har seminarium imorrn och tenta på torsdag. Tenta, den där förbaskade tentan! Säg en frisk lärare som ger en över 200 instuderingsfrågor, precis det finns inte, förutom vår lärare. Det har vi varit sysselsatte med de senaste dagarna och sen ska man dessutom kunna dom! Näe, tvivale!

Lite bilder från spakvällen, succé!



1.Sara den rara
2. Nina does Josse
3. Nina och Josefin så fin
4. Josses sexiga fot (seriöst, tror jag är fotfetishist, hur fasiken stavas det?)
5. Nina med samlag i blicken
6. Jag och bästis
7. Jag och en Josefine
8. kyssen mellan mig och Nina


1. Mongobilden (vi blir aldrig bra på kort tillsammans)
2. Flanders med alla djuren
3-4. Och två nyårsbilder på Sara och hennes man
5. Tobias och fina Cina
.. Näe nu får det vara nog, godnatt!

Btw, kan det vara så att Stina fick en kamera i julklapp? Börjar luta åt att det var så.

Dagens: Flipsyde - Trumpets (jag blir sjukt bekymmerslös av den här låten, i say god damn)
Ps. kolla in brillorna på snubben, it killed me



Kommentarer
Postat av: imbo

oh vad mysigt detsåg ut med SPAkväll!
ha en trevlig helg!

Puss min sköna Böna

Postat av: Cina

va snygga vi va på nyår babe :D
Jag kanske skulle lägga upp bilderna på dig och mig på min blogg, då vi ligger i sängen och är asfulla :D
puss puss

2008-01-21 @ 21:18:11
URL: http://shinona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback