Min skyddsängel..

Jag har en skyddsängel, hon heter Lilo och är ett kattliknande djur med tofsar i öronen och en påse på magen. Hon ser lite fläng ut och dreglar när hon blir gosig men är faktiskt en utomordentlig beskyddare.
Om jag så mycket som slår i min tå och skriker förbannade ord eller tappar en kastrull i golvet och skriker förbannade ord så kommer min beskyddare (Lilo) springandes med illfart och ser myycket orolig ut och redo att försvara mig. När Rocky busar med mig och råkar klösa eller bita för hårt så jag skriker till, så kommer hon spingandes som en liten iller och fräser åt Rocky och smäller till han med tassen, hon är bra fin min lilla prinsessa och trofast :)

image199

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback