Helgen i Lule med alla dessa godsaker


Bättre sent än näver, här kommer Lulebilder, kallt var det men fasiken vad gött..


Denna får hedersplatsen, bara för att det är vi och det är bra



Sen måste jag tillägna en bild åt Sara och vad som bidrog till hennes konstanta skratt i två dagar, tadaa, i give you: "ninja mammut", fantastico

Edit: "Ninja Mammut" heter egentligen "Ninja Magic", och dom är inte dåliga utan bra, dom råkade bara få fel namn av Sara vilket var allt annat än tråkigt och skapade onda magar och skrattkramp

I övrigt var det en fantastisk helg, och jag fick känna av norrland på riktigt och äta hotellfrukost, men bäst av allt så fick jag ha alla fina under ett tak, tack älsklingar för en fartfylld helg

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Jag antar att du hade väldigt roligt, va kul! :) Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback