............



Lördag kväll och Stina är ledig imorrn, finns nog inget bättre än känslan när man vet att morgondagen är totalt stressfri, varken jobb eller plugg, bara vara.
Vi skulle egentligen till Max på galej ikväll men Anders har åkt på bihåleinflammation så jag är sympatisjuk.

Ska se 27 dresses, Anders sa att han kunde se vad som helst eftersom jag lagat mat och då blev det chickfilm, hehe, jag är faktiskt en utav dom som erkänner att jag kan gilla menlösa tråkiga amerikanska filmer där flickan alltid får pojken, fast jag vill bara se den här filmen för att Katherine Heigl är oförskämt snygg och Malin Åkerman är svensk, så trångsynt är jag. Jag är även en utav dom som utnyttjar till min fördel när jag väl lagar mat till Flanders :P

Hej och hå vad vi far..

image216

Kommentarer
Postat av: Katja

Hoppas att filmen är bra :) Vill själv se den så du får svallra lite om den när du kommer back. Om du vill såklart ;)

Postat av: imbo

hur var filmen?
Har hört både bu och bä om den filmen, skulle vara kul att höra vad du tycker.
Puss min smula

2008-04-21 @ 18:16:39
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback