Titta och njuuuut

Igår hämtade vi vår lilla Rocky och han har installerat sig väldigt bra måste jag säga. Inge blyg alls utan han ligger i vår famn hela dagarna (igår fick vi turas om att kela med han då vi båda fick kramp i armarna, haha)
Rocky är som en gåva ifrån ovan och jag börjar känna mig ärligt megalycklig igen, tack för Rocky! :)
Btw, just nu ligger han och sover i vår tidningskorg, har inrett den som en bädd när vi upptäckte att han gillade den..

                       

.. Och Lilo prinsessan tycker det är spännande med en ny familjemedlem



Btw, är medveten om hur intressant min blogg måste vara, har märkt att det enda jag skriver om är alla dessa underbara, lurviga ljuvliga kattvarelser, jag lovar att jag ska skärpa till mig....     snart

Wilma ängel, Jag tror du hade gillat Rocky och jag tror Rocky hade älskat dig. Det gör mig ledsen när jag tänker på att ni aldrig kommer få träffas. Vi älskar dig..


Kommentarer
Postat av: Jaana

han ser ju jättesöt ut... Får vi komma och hälsa på dig snart:) Fast vi kanske ska vänta till prinsen installerat sig lite granna först. Kram på dig!

2007-11-17 @ 23:47:03
Postat av: Imbo

Bedårande!

Postat av: Frugan

Klart att Wilma hade gillat Rocky, ahh vad dom hade busat tillsammans :) Wilma var ute heeela dagen igar och lekte och busade med alla kissemansar som bor pa vart hotellomrade. Stranden ar perfekt for Wilma for sanden blir aldrig varm..
Jag tror att hon och Niklas har snott en longtail och ar ute och fiskar nu ;)

Alskar dig!! Snart far vi prata.. Puss puss

2007-11-19 @ 14:59:23
URL: http://www.shrine.blogg.se
Postat av: Maaret

Hahaha, han påminner lite om Salmut som liten, vilken liten tuss! :D Härligt med dessa djur :)

2007-11-23 @ 14:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback