Skumt

Visst är det sjukt hur livet bara kan bestämma sig för att ta helt andra riktningar än vad man hade kunnat vänta sig, genom en liten förändring så förändras hela ens liv, det är vad jag kallar magi!

Idag har varit en konstig dag, har egentligen inte gjort något vettigt förutom att gå en promenad. Öppnade lagboken som kom idag och jag säger bara jösses Matilda! Det är inte direkt lite att kunna och vi som har juridik tentan om cirkus en månad, puh! Har dessutom en tenta dagen innan i kriminologi och oj vilken rolig kurs. Igår hade vi en professor i kriminologi som föreläste, det är få lärare (eller människor för den delen) som fängslar mig så mycket som han gjorde, man satt hänförd vid föreläsningen och lyssnade gladeligen, när föreläsningen var slut så blev man nästan besviken för man ville veta mer. Information! Information!

Jaja, nu ska man väl göra något av den här dagen, ska ner till pappa strax och äta mat och senare ska jag nog hångla lite.

Just ja, vad är ett Stina inlägg utan kattbilder så här kommer dom, låt mig presentera...  *trumvirvel*

Krigaren Rocky och... ..prinsessan Lilo!

Dagens låt: The perishers - My heart

Kommentarer
Postat av: Imbo

Krigaren Rocky och prinsessan Lilo: söta som socker =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback