Vid mina sinnes fulla bruk (??)

Klockan är sent och jag sitter uppe och vaken tack vare en mycket trevlig överraskning. Jag bestämde mig för att rensa ur min garderob sådär på kvällskvisten, jag började med mina linnen och t-shirts (säger man så fortfarande?) och tro mig det är inte direkt lite, och när jag ändå höll på så tänkte jag att jag kunde sortera allt i färgordning. Så jag började glatt med att sortera och rensa (ut med det gamla och in med det nya) och upptäckte till min förvåning vad mycket linnen jag hade som jag helt glömt bort och jag kan tillägga att många hade fortfarande prislappen kvar. Medans jag fnissade för mig själv över mitt otroligt galna missbrukande shoppingbegär så märker jag hur ett av mina favorit linnen har hål i sig och det dröjer inte länge förrän jag ser en svart larv mummsandes på mitt ljuvliga 500 kronors diesel linne, jag skriker till i panik och hoppar upp på sängen medans jag flaxar hejdlöst med armarna, vad var detta för galningar och vad gjorde dom i min garderob? Jag slänger linnet på golvet medans gråten inte är långt borta och tänker att det kanske bara var det där linnet, men ack så fel jag hade, det visar sig att ju mer jag börjar rensa desto mer larver hittar jag. Det positiva med det hela var att jag kunde rädda dom mesta linnena och då kommer vi fam till vad jag gör uppe såhär sent, jo kära åhörare det ska jag tala om.. jag tvätar eller snarare paniktvättar! 4 maskiner med enbart linnen och jag hoppas verklifen att dom går att rädda från dom äckliga små odjuren.
Och jag som bara trodde att vi hade två skadedjur här hemma, dom kallas vid sina indiannamn "jamar" och "leker med bollar".
Så imorrn är det jag som ringer anticimex det första jag gör och tvingar dom att komma på studs!
Mitt liv är som en skräckfilm, typ som "flugan" Fast "The furangels that ate my clothes" spooky.

Så vad gör jag i väntan på att krypa till kojs, jo jag plöjer "sex and the city" boxen som jag fick av min raring i julklapp medans jag trycker clementiner utan dess lika och rullar mage.

Nu ger jag upp, nytt år nytt liv.. jo tjena det börjar som en käftsmäll på julaftonsmorgon. Damn..

Jag kan även tala om för er att jag har skällt ut frisyren, visst är jag hemsk men jag orkar inte mer, så fort jag hör hans röst så börjar mitt blod att koka.. människan ringer 40 minuter innan vi ska lämna in rapporten och har åsikter, ehh hallå har jag missat nåt eller, han har liksom haft hela jävla jullovet på sig att klaga och det sa jag och sen sa jag att jag inte ville prata något mer. Och som vanligt efter mina inte så ofta förekommande utbrott så får jag dåligt samvete. Jag funderade starkt i några ögonblick på att ringa och be om ursäkt men sedan blev jag tjurig och konstaterade i min ensamhet att det fanns faktiskt inget att be om ursäkt för, jo btw det finns det faktiskt "förlåt frisyren för havrekakan jag gav dig som fick ditt öga att börja rinna och gjorde dig förkyld en månad senare.. vill du ha en kaka?"
Jag säger som min kära far: "FOLK!!"

Dagens låt: (jag kan faktiskt inte komma på en enda som passar med mitt humör idag, det är en konstig dag, glad fast halvuppäten av skadedjur, vem har gjort någon låt om det? Kanske George Michael, han är ju lite knepig...)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nämen är det sant??!! Fy faan, va tråkigt! tycker verkligen synd om er. hoppas livet är bra i övrigt. Kram

2007-01-09 @ 22:45:57
Postat av: Emelie

Haha, nu läste jag resten av inlägget!!! helt rätt! starkt gjort!

2007-01-09 @ 22:47:34
Postat av: Frugis

Hello! Nu sitter väl du hemma hos mammsen och myser med jamar och leker med bollar, vem är vem? Hoppas krypen dör en ond död, får man säga så om larver? Ja snart kommer jag hem :) Då ska vi dricka pepsi "fucking lovely" max och lyssna på min nya soul skiva. Jag ville bara säga att jag saknar och älskar dig mest av allt, tom mer än Berit och Bertil(Berits nya pojkvän som är en ren?!) ha det så bra och pussa indianerna från mig. Pussipuss

Postat av: Frugan igen

Åhhhh... Klant.. Klart att Wilma är "jamar" och Lilo "leker med bollar" Vad är jag för en hemsk gudmor egentligen, jag ska ju faktiskt komma ihåg deras indiannamn..

2007-01-11 @ 18:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback