Festen, låten och mina fina..

Lördagen var över all förväntan. Jag fick världens grymmaste överraskningsfest, som var helt vansinnigt välplanerad och grym med massa älsklingar (det är inte alla som får ett eget tv program). Dagen började med att jag trodde att jag skulle jobba men icke, istället blev jag bortrövad av mina tjejer på ansiktsbehandling, sminkning, ny frisyr och en ny garderob. Sen väntade den grymmaste festen jag någonsin varit med om på norra berget i en Christinaanpassad lokal med prinsesstema
Icke att förglömma Christinaboken som jag fick i fredags av Ballan, den finaste present jag någonsin fått som var fylld med kärlek från både ballan och flera andra älsklingar. Shit vad jag älskar er, och jag antar att ni älskar mig tillbaka ;)

Min fantastiska, snygga, snälla och underbara sambo har gjort en låt till mig och en tillhörande musikvideo. Det var så att jag grät, ganska mycket faktiskt.. videon kommer på facebook inom kort men här är texten.

This is for you

 

Across the common crowd

Of faces that I’ve seen before

Like a moth I’m drawn towards her light

To catch fire and explode

To be reborn

 

Every time when I am weak

You pick me up, back on my feet

And whenever I’m away

I can picture you

In the rear-view

 

This is for you  x 2

For all the smiles

All of the tears

And all the laughter

All of the times

 

For all the times I treat you wrong

Can't make it up, but here's a song

All these years and still you blow my mind

You're in my blood

You're in my wine

 

So come on Paperdoll take the Saturday off

We can stay in bed all morning til’ the evening comes

No phones, no cats, just you and me

And all the horror movies we can possibly see

 

25 years, take a look around

At all the things you’ve accomplished, all that you have done

You should be proud

We’re proud of you

 

This is for you  x 2

For all the smiles

All of the tears

And all the laughter

All of the times I spent with you




Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Men fy vad fin låttext, han är bra den där Anders :) Och du vet väl att du betyder väldigt mycket för väldigt många människor. För mig betyder du allt! Du har gett mig mycket och utrymmet att skriva ner allt finns inte heller.. Jag älskar dig min fru och kommer alltid ihåg den där dagen då vi satt och pratade bara du och jag för första gången, en början på en vänskap fylld med kärlek. Puss!

Postat av: imbo

Och jag dig såklart!

Puss och kärlek

2009-05-13 @ 09:05:45
Postat av: Anonym

åh fyfan jag ryser. vilken kille.. och vilka vänner!! så synd att jag blev medvetslös så fort jag kom innanför dörren hemma. somnade behövligt tidigt iaf..:) men nästa gång är det jag som är med.

2009-05-13 @ 09:22:36
URL: http://slinkans.blogg.se/
Postat av: Mammut



Du är värd all uppvakting som finns.

Gulle dig...

2009-05-14 @ 09:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback