Nu helg

Vad händer idag egentligen, jag vet inte riktigt. Papput fyller år och vi ska äta smörgåstårta, det är bra. Vet ni vad som är mindre bra? Att jag måste köpa kurslitteratur för 3000 spänn! Känns som att det finns roligare saker att göra för pengarna, what to do. I helgen jobbar jag, känns lite trist men jag gillar mitt jobb som tur är så det brukar alltid gå bra. Just ja, imorrn ska vi fira Nino som fyllt år, då blir det lite rödtjut, det gillar jag som ni vet. Kanske, kanske krogen men är inte så sugen eller upplagd på det.
Igår skrek jag hela kvällen, varför? jo för det var hockey och Timrå¨, det gillar jag också.

Ni kanske märker min entusiasm för saker och ting, framförallt för det här blogginlägget. Men jag kan skriva om en rolig sak: Snart åker vi till Åre (ons)! Underbart. Speciellt underbar är såklart Anders, ett riktigt kap så att säga.

Är hon söt? socker

Kommentarer
Postat av: Anna

Låna böckerna på bibblan i stället. Jag slutade köpa böcker i höstas förutom mitt lagtextkompendium och en bok till denna ballekurs. Har bara lånat på bibblan och det funkar faktiskt bra måste jag säga. Hoppas ni får mysigt i Åre! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback