Friday i'm in love..

Jag sitter med hemtenta 2. Förstår ni nu varför jag aldrig uppdaterar, även fast livet kan bidra med oväntade överraskningar så är inte just det här så roligt, åtminstone inte för er.

Men snart blir jag glad för då kommer ballan, världens bästa balls och vi ska dricka rödtjut och spela rolig musik, sedan planera för våran DJ karriär. Precis vi ska spela skivor på krogen, dricka billig öl och ha snygga hängslen, jag känner mig cool redan innan det inträffat.
Jag och balls har förstått nu att vi är ihop, det var bara att inse att vår vänskap är som ett förhållande, ett bra förhållande där man dricker vin, spelar skivor och dräggar.

Nu korka upp vin och slå på lite supremes..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback