Tårkanalerna gör sig påminda..

Nu har jag varit kass på att uppdatera, men det är lite så min blogg fungerar. Jag uppdaterar när jag har tid och lust.

Ska skriva lite om visiten hos Eva nån annan dag nu måste jag ventilera något annat. Eftersom mitt extrajobb är inom handels så innebär det att i januari och februari är det inte jättemycket jobb, detta resulterar i mycket egentid vilket iofs är bra för både kropp och själ, om man inte har massa vänner och känner sig trygg med sitt eget sällskap så kan detta bilda lite panik, så har det inte blivit för mig, jag njuter. Jag älskar att jobba men jag älskar även mitt eget sällskap, grisarnas sällskap, Anders sällskap och mina älskades sällskap. Hur som haver, det jag skulle komma fram till att i all denna ensam tid så har jag förutom druckit enorma mängder latte sett på greys, har laddat hem avsitten allt eftersom dom släppts i USA. JAG DÖÖÖÖÖR!! uan att försöka paja för er som följer serien i Sverige så kan inte detta hända, vilka sjukt underbara avsnitt jag har sett, totalt äckelsorgliga och tårframkallande. Men det som händer nu i serien är helt sjukt, jag dör på riktigt nästan. Jag var bara tvungen att ventilera efter att ha suttit och kippat efter andan i 40 min, åh vad ni har mycket att se fram emot.

Nu ska jag åka och handla med ballan, blir mys/scones/vin/te kväll hos henne med massa finfolk.


Just nu går "Dashboard Confessional" varma i högtalarna, låten "Stolen" är för bra för att vara sann, enjoy!



Btw, om ni har tid över för lite självrehabilitering så se The Secret!

Kommentarer
Postat av: Frun

Ohh nu gjorde du mig nyfiken min fru, kanske måste ta och fixa hem avsnitten. Vad gäller The Secret hade jag velat se den filmen, har läst boken och varit på en förläsning om den också, mkt intressant! Saknar dig. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback