Mina födelsedagsbarn


Jag kommer att vara trött imorrn. Är uppe nu och busar för mitt älsk fyller 28 år imorrn, min fantastiska man som har lammkött (mig). Eftersom vi försöker att inte äta kolhydrater, likaså hans föräldrar och mina så slipper vi göra någon tårta, känns skönt. Istället ska vi äta hallon med grädde och mörk choklad. Nä fy fan vad tråkig jag blev nu,sorry..

Vi har haft inventering idag på jobbet, jobbade mellan 19-22 och jag måste erkänna att hjärnan är lite slapp efter allt räknande. MEN jag kan konstatera att det inte är helt fel att jobba på Clabbe, efter att vi inventerat i cirka en timme så fick vi en halvtimmes betald rast där cheferna beställt bitelinepizza helt på företagets bekostnad, och jag har ju läst ganska mycket om personalvård, arbetsmiljö och dess inverkan på arbetsprestationer och jag kan säga att på mitt jobb är nästan alla nöjda, och att dom bokade in The Ark på 90 års jubileumet kommer jag aldrig att glömma, Kamprad släng dig i väggen!

I övrigt har jag hängt med mamma på stan hela dan, händer mycket nu, Anders fyller imorrn och syrran på lördag, sen får vi inte glömma Danko Jones på stadshuset på fredag, det är ju så man vill hoppa högt.



Ha det bra och susse gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback