Into the wild

Vet ni vad ni måste göra om ni inte redan har gjort det.. Ni måste se "Into the wild". Jag och Anders blev förlorade i den igår, helt fantastisk, gripande och vacker. Sen så skadade det ju inte att det var Eddie Vedder som stod för soundtracket, han är vad jag brukar kalla ett musikaliskt geni, jag kan drömma mig bort i Eddie när som helst.

Jag kände nästan att jag kunde identifiera mig lite med huvudkaraktären i filmen (Emile Hirsch, en läcker man), om hur jag gång på gång kan äcklas av samhället vi lever i och egentligen skulle jag bara vilja bo i en stuga eller koja ute i skogen där jag bara har Anders, naturen och djuren till mitt förfogande.

Iaf så bör ni se filmen, annars går ni miste om något.



Snart ska jag åka slalom, det är min definition på att leva livet.

Kommentarer
Postat av: imbo

ja, jag såg den för typ ett år sen;) kanonbra film!

Tell me about Sthlm, bilder?

Puss

2009-02-17 @ 16:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback