I sthlm..


Hos Eva var det ju som sagt underbart, det är alltid underbart att få umgås med den där fantastiska kvinnan.

Batterierna till kameran tog ju såklart slut så det blev inte så roliga bilder, men efter uppmaningar lägger jag ut dom ändå.

På fredagen var det bara jag, Eva och alldeles för mycket rödvin. Vi var uppe sent och försökte sjunga och spela musik, det gick väl sådär. Lördagen hamnade vi på fest hos fantastiskt vackra Vanja, en redig kvinna som jag beundrar.




På lördagen fick jag blombud, av min icke så hemliga beundrare Flanders :)



Jag har snöat in på Neil Young, skivan Harvest är underbar!

Kommentarer
Postat av: imbo

Kul att se bilder från resan till storstan. Och vilken karl du har som skickar blombud på alla hjärtans dag.

Miss you. puss

2009-02-24 @ 22:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback