.........

Idag har jag varit på arbetsintervju, vill inte säga för mycket men åh vad jag vill ha det här jobbet!
Jag intalar mig själv att det gick bra så får jag må bra ett tag.

Ikväll förfest hos Ballan med gott (och dyrt) rödtjut, sen Danko Jones på stadshuset (åh vad jag längtar), först lite jobb på Clas. Detta blir bra, om jag bara kunde bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll, tror det blir kjol, det är lite festligt.

Btw, "The songbook" av Paul Simon är en löjligt bra skiva, "Kathy´s song" i synnerhet. Vet dock inte varför det står Simon & Garfunkle i det här klippet då det bara är Paul Simon.


Kommentarer
Postat av: imbo

Spännande :)

2009-02-28 @ 10:31:20
Postat av: Anna

Hoppas det går vägen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback