Grisarnas dag


Nu har jag varit och handlat djuraffärer åt grisarna. Jag är nog inte som vanligt folk, jag köper saker till katterna (alldeles för mycket!) när jag får lön och allt grundar sig i att jag har dåligt samvete för att jag håller dom instängda. Nu har dom fått nya leksaker, ny sand, ny mat (så dom blir ännu fetare) och massa godis. Mina små barn, dom är värda allt!



Igår var det muffinsbak hos Nina med Cina, vi hette då Stina, Nina och Cina vilket speciellt jag och Emil tyckte var rackarns kul. Jag behöver inge vin med dom, jag blir full på deras kärlek, mina gryn.




Jag och Juni flög förbi Birsta tidigare, och jag råkade shoppa lite, det blir alltid så. Men det var nice att få vara med min bönan.



Nu ska jag iväg och fixa, bli utekväll och middag med "B011 the party people".

Kommentarer
Postat av: Frugan

Lovely ladies!! Älskar att du börjat blogga lite mer igen, är så roligt att se vad du gör slipper jag ligga och fundera på kvällarna "Undra vad min fru har gjort idag"

Älskar dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback