CV = Christinas väntan på det perfekta jobbet

Då var det hela den här grejen med CV och "personligt brev". Jag har tur som har en kunnig man som hjälper mig att förfina mina egenskaper. Jag vill blir för personlig, Flanders tycker man bör satsa på mer neutralt. Grejen är ju att jag måste börja söka jobb nu, ett riktigt jobb som är relaterat till min utbildning som beteendevetare, men det är ju så enkelt att skjuta upp allt och fortsätta läsa strökurser samtidigt som man her en deltidstjänst på Classe, så enkelt och lönsamt. Men sanningen är så mycket gråare, jag har tjänat för mycket den här sommaren/hösten och kommer bli återbetalningsskyldig om cirkus tre år, kämpar på med de här sista tre kurserna samtidigt som jag är för snål för att inte jobba och jobbar istället häcken av mig samtidigt som jag försöker hantera skolan och se till så inte den kommer i kläm (inte häcken även fast man kan tro det).
Som sagt det här med CV och grejer känns något vitkigt då det kan hjälpa till att styra min framtid.
Förresten vill jag ha ett jobb där jag tjänar mycket pengar på lite timmar och trivs som bara attans, det blir nog bra.

På lördag blir det sjukt mycket kärlek, Eva + jag + skeppan + rödtjut = sant


Kommentarer
Postat av: m

hahha jo du, ex:RaderJocke. DU vet att jocke har dött vah?:(Jo vi yhar haft kul, träffade johannes halen för ett tag sen:)om du minns han?"Mickan, du ska ha såna där byxor som christina har"Haha mycke minnen. Har fortfarande ont i båtbenet efter våran cykeltur.Puss

Postat av: Anonym

för två år sedan ungefär, han hoppade framför tåget i vattjom, troligen var det en fyllegrej men jag har hört från hans syster mia att han inte mådde så bra sista tiden:(det är helt sjukt:(så mycket minnen

2008-10-30 @ 18:47:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback