LCHF i mitt hjärta

Äntligen händer det saker, snart kanske man till och med inte behöver försvara sitt sätt att äta på grund utav okunnighet, ljuva tanke..

Expressen

Annika Dahlqvist

Kalla fakta

Forum

Jag har ätit såhär i snart två år, mer eller mindre, och jag är ett levande bevis för att det fungerar. Jag har aldrig mått så j-vla bra på alla sätt som det går att må bra på, blivit av med diverse skit som jag gått o släpat på och går aldrig någonsin hungrig. När jag har hamnat i svackor och vräkt kolhydrater så har mitt fysiska och psykiska gått över till hur det var innan, det vill säga bara skit. Min Anders är en klok och intelligent man som har ätit den här kosten ett bra tag, inte på grund utav övervikt utan på grund utav att må bättre inombords och utanpå, han är liksom jag helt övertygad. Min morfar har blivit av med sin diabetes som han gått och släpat på, och min mammut har aldrig mått bättre på alla sätt som det går. Sara (min lillplopp) mår som en prinsessa och har gått ner de två kilon som hon kämpat med i flera år, på bara någon månad med denna kost, och Hanna har blivit av med sina magproblem.

Äntligen börjar det hända grejer och hälsovinsterna är oändliga, LCHF is the shit..

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är det kul att fler och fler får upp ögonen för LCHF!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback