Jordens mest fantastiska film


Jag kan inte tjata nog om detta, det finns ingen film som kan mäta sig med denna. Det är faktiskt jordens bästa film även fast man blir förtvivlad, gråter floder, blir lycklig och mår lite halvdåligt igenom hela filmen. Ni måste måste måste se den!! Mer berörd har jag aldrig blivit av en film, eller jo det kanske jag har men helvete vad denna film berör!
Så in på piratebay, närmasta videotek eller ica, this is a "have to"!

På fyra år kan jag ha sett den tio gånger, det var värt varenda minut..


Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: imbo

Håller meed fullständigt, helt underbar film!

Jackan köpte jag för 3 år sen tyvärr.



Kram!

Postat av: AC

Håller med dig och Imbo, jättebra film :-) Hoppas allt är bra med dig kussen! Kram AC

2008-11-07 @ 20:57:01
Postat av: Maaret

Amen! Jag bokstavligen dör varje gång jag ser den.. Slutet..... DET är kärlek. Hua. :)

2008-11-27 @ 21:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback