Jag har för mycket att göra, tjuter ånga ur öra

Jag orkar inte mer nu, snälla någon rara söta sjut mig!
Jag drunknar i arbetspsykologi och deadline för hemtentan är om drygt tre timmar. Jag avskyr just nu det här.
Förutom det så chattar jag massa med anders på mobilen, han är på timråmatchen och rapporterar så fort något går bra, dåligt, lite bra, mindre dåligt, mellanbra.

Förutom att sitta vid datorn så har det inte hänt så mycket mer, eller jo förresten min stalker hörde av sig igen, det är ju så man börjar tycka att det här är måttligt roligt nu.

Nej, nu kaffe och sedan tillbaka till fyrkantiga ögon.
Puss


Kommentarer
Postat av: imbo

Det ser ut som du svävar på bilden, häftigt! ;)

Ja, hoppas verkligen att denna jul är ett undantag från vår släkt-samling på julafton. Annars jäklar!

Postat av: Syster yster

Du ska veta att du är väldigt duktig iaf! :) Pusspuss

2008-12-01 @ 14:29:51
URL: http://nannasnowblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback