........

Jag har lagat mat! Jag har gjort sjukt god mandelpanerad fisk. Jag hatar egentligen att laga mat men idag var det lite roligt. Receptet hittar du här .
Man kan faktiskt hitta på massa saker att stoppa i munnen fast man inte äter kolisar, fast ibland vill man gärna ha choklad.

I helgen ska jag ner till huvudstaden med mammut, bara vi två i en vacker vinterstad med massa shopping på schemat och härliga promenader, min mammut är min bästa vän så det kommer bli bra det här.

Nu ska jag halsa starkt, svart kaffe och fortsätta spela "Little big Planet" med Flanders. Fantastiskt spel btw.
Under tiden får ni lite fantastisk musik i form utav Would med Alice In Chains, förresten ni borde se "Singles", fantastiskt bra rulle, med massa bra musik och vackert folk. Om ni inte vill se filmen så borde ni iaf införskaffa soundtracket, annars får ni skylla er själva.
Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback