Bilder från helgen i hufvudstaden


Fredagen bjöd på turkfest hos Evas fotografvän Halil, så jävla kul har jag inte haft på länge, turkar vet allt!



1. Jag, Eva och Anne-Lie
2. Jag och Eva
3. Jag och Eva
4. Halil med två
5. Eva med Muso (som vill ha Evas långa svall)
6. Muso


Lördagen började med några återställare i en vacker park på söder, där mötte vi upp vanja, Karin och Linda och jag mådde skit, bakis som få med trasiga fötter. Tur att det var fint väder och efter några bärs var jag igång igen.



1. Vanja och Karin, fina som få
2. Eva och Vanja
3. Jag vet inte riktigt
4. Karin och Linda
5. Två kärlekar
6. Karin går lös på guran


Senare vankades det först födelsedags fest hos Anne - Lie sedan blidde det fest på söder hos någon vi inte kände



1. Jag och Eva
2. Jag och Eva
3. Födelsedagsfest
4. Eva dricker vin ur en ramlösa flaska, så jävla hårdrock
5. Jag och Vanja försöker vara coola (misslyckas dock ganska kraftigt)
6. Vi hittade en snubbe som hade norrlans guld, då blev det heligt
7. Snygga Karin
8. jihaa
9.Jag och Vanja demonstrerar snusktantens råd om hur man gör ifall könet på ens första ligg är för litet
10. Cowboyhatten åkte på mig också
11. På tunnelbanan, lite hur ska man säga, runda under fötterna


Ja, vad ska man säga, jag mådde som jag förtjänade på söndagen. Tack min fina älskling för en underbar helg, jag älskar dig!

Denna är för dig min kära, din alldeles egna chet baker, en redig en karl


Kommentarer
Postat av: Cina

Åh vad mysigt det ser ut med picknick!
Man kanske skulle få locka med donnan på en dejt ;)
PoK

Postat av: imbo

Hej stumpan!
Vad kul att se alla foton sen din helg i Sthlm.
Längesen jag träffade dig nu men jag kan ju konstatera att du är så fin att titta på, och dessutom att ditt hår växer som ogräs!!! (jag är inte alls avis ;) )
Puss min sköna Böna, hoppas du får en trevlig helg.
Puss & gökö

2008-05-10 @ 08:01:40
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback