Grey's Anatomy

Så kör det snart igång igen, och då menar jag inte skolstress jobbpress eller annat skoj utan då menar jag säsong fyra av Grey's anatomy.
Jag gillade aldrig serien tidigare, jag strökollade på nåt avsnitt och tyckte mest att serien var overkligen och löjlig, men så  hittade jag säsong ett billigt på nätet, så jag tänkte att jag ger det ett försök och jag har nu plöjt säsong efter säsong och följt karaktärernas väg. Och fasiken ad bra det är, har ni inte sett Grey's så kan jag inte göra annat än att rekommendera det starkt, en varning bara, har ni väl börjat se det så kan ni inte sluta (jag satt instängd i dygn och folk trodde jag var sjuk)

Har redan tittat på några avsnitt från säsong fyra men ni som glömt slutet på säsong tre så kommer det här :)




Och självklart en promo på vad säsong fyra ska handla om..



Dagens: Ingrid Michaelson - Keep breathing

Kommentarer
Postat av: Maaret

Helt seriöst, jag må vara den enda människan på denna jord som aldrig sett ens ett avsnitt av G.A!! Ida ringer och gråter över att ngn dör i serien, jag fattar nada. Hahahaha

2008-02-08 @ 13:32:24
Postat av: Ämma

Hur lägger du upp videosarna sötnos?=)

Postat av: Ida

När Cristina gråter, då gråter jag också, då är det på riktigt.
Nice kommentar fröken Maaret har lämnat där.

2008-04-02 @ 18:45:20
URL: http://koolaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback