Allt nytt, intet nytt

Okej, nu är det såhär..
Jag har träffat Ballan flera gånger den här veckan och varje gång har hon tagit med sig min kamera och så fint lagt den i sin handväska. Nu råkar det bara vara så att varje gång har vi haft så mycke andra och bättre saker för oss att kameran har totalt glömts bort, vilket har resulterat i att jag inte kunnat lagt upp några bilder.
Imorrn ska vi iväg och träna och då kommer jag garanterat komma ihåg kameran (ska ställa in en påminnelse på mobilen). Så håll ut gott folk, snaaart kommer bilderna.

I fredags var jag hos mammut och syster och myste, jag kanske är knäpp men jag kan inte få nog av min mor, hon är bäst i hela världen!
Igår gick jag och Anders ut och åt med Tobbe och Cina på Jop's. Det blidde fördrink hos oss först och efter middagen spelade vi "Master of Movies" (som TP fast med filmfrågor) och "Rappa kalja", skit trevligt. Det som var ännu trevligare var att när kyparen frågade hur maten smakade så svarade Tobbe det vi alla tänkte, "inge vidare" vilket resulterade i att vi inte behövde betala för vinaren och ölen till förrätten, det är väl bara att tacka och ta emot och le lite brett. Måste dock hålla med Anders om att vi hellre hade fått in supergod mat och betalat fullt pris, aja nog om det.

Idag började vi dagen med att bli bjuden på brunch hos pappa och Ina och senare bagav vi oss till Njurunda för att hälsa på min älskade farmor. Hon var lite trött idag men det finns inget som slår hennes underbara skratt och leende :) Senare åkte vi till Ikea där jag och Anders fortsatte handla fler saker till lägenheten (var även på Ikea i torsdags och shoppade loss), men jag tror det börjar bli riktigt bra nu. Nu saknas bara plasma tv:n och jacuzzin ;)

 Mammut och syster yster            Ina och papput
   Tobbe och Cina (gammal bild)

Resterande dagen/kvällen består av filmkväll och kanske en och annan karamell (hoho)
Ha det bra!
Dagens låt : Alice in chains - Nutshell  (kom och tänka på den här låten igår och den är en av mina absoluta favoriter, lyssna och njuuuut)

Kommentarer
Postat av: imbo

Låter som att du haft en riktigt trevlig helg gumman:) Blir så avis då jag läser hur du tillbringat din söndag: besök hos farmor. Men jag kommer nog hem till helgen (!) så då får jag hälsa på henne. Annars så innehåller ju en ultimat söndagkväll ikeabesök och karra;) Ha det så bra gumman. Ser fram emot att se lite foton.
pussokram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback