Vår nya familjemedlem

Vi ska få en till bebis, en liten vacker underbar "Rocky" som vi ska få äran att lära känna :)

                   

.. Är han inte vacker så säg!
Vi kände att det var dags nu, vi sörjer fortfarande vår älskade Wilma och hon kommer alltid ha en enorm plats i våra hjärtan och ingen kan nånsin ersätta henne, likaväl som ingen kommer kunna ersätta "Lilo" eller "Rocky". Man får plats med många lurviga små varelser i sitt hjärta och alla har dom sin lilla vrå som för alltid kommer vara reserverad för just dom. Vi saknar vår Wilma ängel varje dag och varje dag är en kamp mot saknaden, jag kan känna att jag har lärt mig att hantera sorgen på ett bra sätt, och det kan vara från dag till dag men jag slutar aldrig någonsin sakna vår lilltjej. Detta blir inte ett sätt att ersätta henne, det blir snarare ett sätt att gå vidare och början på något nytt, och det ska bli en enorm ära att lille "Rocky"  ska bli en del av våra liv och en kär familjemedlem, han kommer bli enormt älskad och förmodligen bortskämd :) Vi längtar efter vår lillkille och det ska bli härligt att höra små tasssteg på golvet och ha bus dygnet runt :)

Wilma ängel, vi saknar dig och vi älskar dig, du kommer alltid vara en stor del av oss och våra liv och för alltid finnas i våra hjärtan, det går inte en dag utan att jag tänker på dig och jag är tacksam för den tid jag fick med dig.
-Kärlek-



Somewhere over the rainbow, way up high, there's a land that I heard of once in a lullaby..

Kommentarer
Postat av: Imbo

Vilken sötnos Rocky är alltså! Hihi. riktigt söta foton.
Precis som du skriver handlar det inte om att ersätta någon, snarare ett sätt att gå vidare.
Har ju också förlorat flera djur och jag känner precis likadant. Alla djur är individer, lika som människor är det. Om en människa försvinner ur ens liv betyder det inte att om jag lär känna en ny vän kommer ta dennes plats, likaså med djuren.
Ha en trevlig helg. Puss Vitamin!

Postat av: Balla

Nä nä uscha!! Jag pyr! Ohyra! Jädra grå fåntratt!
Komma här med nått fån-lurv och tro att man är söt!

Jädra eländig pottsork!

Den ska jag pussa!!

2007-11-09 @ 12:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback