Vår med härligt sällskap

Idag har varit en strålande dag trots vissa motsättningar.
Jag har umgåtts med min kära krutfaster "Annika" och hennes make "Tommy" samt deras lille yngel "simon, han är farlig för tänderna så söt som den lille krabaten är :)
Har liksom njutit av livet hela dagen och jag blev så glad när jag fick träffa farmor, hon är helt underbar när hon skrattar då fylls man med kärlek.
Det har varit vårväder och jag kunde nästan höra fågelkvitter och trots att det var slask ute så var det underbart att promenera med solen lysandes i ögonen. Jag var nästan sugen på at köpa mig en mjukglass och hänga på en bänk ett tag men så blidde det inte.
Och just nu borde jag egentligen plugga men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig mina vårkänslor. och ja jag mår bra, livet är bra och alla jag känner mår bra och då kan väl inget egentligen vara dåligt. Längtar som en tok tills vi ska flytta in i vår lägenhet, det känns snart men ändå långt bort. men men.. det finns mycket roligt att hinna med innan dess :)
Btw, jag har blivit bebissjuk, det finns alldeles för mycket söta, goa små bebisar där ute, my god.

Lilo ligger på rygg och visar magen, hon är inte långt ifrån att vara en riktig bebis, jag tror jag ska klappa hon på magen för det tycker hon om. Wilma har varit skitlöjlig när vi fick besök och sprang och gömde sig, lillfjanten.

Nu ska jag ta och göra mig lite middag tror jag.
Dagens låt: Lars Winnerbäck - solen i ögonen

Kommentarer
Postat av: Imbo

oh vad avis jag blir! Huh, hade också velat umgås med er idag i solen, i Sundsvall! Men som tur är kommer jag hem till påsk=)Hur mådde farmor idag? Tänkte på henne senast ikväll faktiskt. Bebissjuk, du är inte ensam, herregud, deä r ju så söta! Miss you! *solskenspussar!*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback