Nytt hem

Oh yes! Christina och Flanders är härmed lägenhetsägare, oh yes!
Den konstiga aningen knasiga, speciella mäklaren ringde idag för att gratulera oss till vårt lägenhetsköp, dom  andra som också bjöd på lägenheten hade backat så vi fick den! Känns hur bra som helst men mindre bra att behöva flytta igen och packa ner allt i dom där flyttkartongerna som vi inte ens burit ner i källaren än, suck. Och dessutom trivs vi så ofantligt bra i den här lägenheten så det känns också lite tråkigt, men vi byter iaf inte ner oss och det känns bra.
Så om ni gott folk vet någon som vill hyra en lägenhet centralt i sundsvall som är så fin så jag blir tårögd bara jag tänker på det och som är billig får gärna hojta till, vill helst slippa annonsera för då kommer det ringa tusen människor och det orkar jag inte, just ja det är inflyttning 1:a maj.

Jag hoppas kissarna kommer trivas, dom har mycket fönster att sitta och titta ut genom och styra ytor att springa runt i. Dom är nog nöjda så länge dom får mat och har en låda att bajsa i. Vet dock inte om vi kommer få så sor användning för balkongen eftersom vi ändå inte kan ha kissarna på den för då hoppar dom väl ner (det gjorde lilo här en gång fast från sovrumsfönstret, längst upp i huset)
Det är väl bara o ta sitt pick och pack och hoppas på det bästa, känns mycket myket bra iaf :)

image27
Detta är vårt hem från och med 1:a maj, sweet!

Ha dte bra, nu ska jag tvätta
Dagens låt: Lostprophets - last summer

Kommentarer
Postat av: imbo

GRATTIS baby! =) hihi, vad kul! Då är det alltså dit jag ska åka då det är din födelsedag den 8e maj då! Men innan dess ska vi väl hinna ses. Puss kexet!

Postat av: Cina

Tjohoooo GRATTIS vännen :D Hoppas ni kommer att trivas i eran nya lägenhet och att det var min tumme som hjälpte till lite i alla fall ;)
puss puss och kram kram

2007-03-07 @ 14:23:47
URL: http://www.shinona.blogg.se
Postat av: Hanna N

Hej! Hanna Nilsson här:) hur är det med dig? har ni köpt lägenhet? Grattis! var? Jag är kvar i Luleå ja:) men ska flytta hem till sundsvall snart. Är klar med skolan nu. Vad är det för lägenhet ni ska hyra ut:)?

2007-03-12 @ 09:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback