Tenta ångest och sommarplaner

Jaha så hamnade man här, vilsen i bloggvärlden med hundra grejer att göra inför den kommande skräcktentan som äger rum på fredag 8,15. Huga det känns som en pina och bara att jag sitter här och bloggar istället för att rota ner näsan i böckerna ger mig en ångest som på en skala från 1 till 10 kvalificerar sig till en 11. My god. Har iaf hunnit med ett spinningpass med discokungen nr 2 idag (vilket hade helt motsatt effekt och gjorde mig om möjligt ännu tröttare)
Lääängtar tills helgen då pinan och ångesten svept förbi likt en vind för att göra sig uppmärksam en sista men dock så framkallande gång.

Helgen blir lugn och självklart kommer en glimt av schlager in i bilden, det vankas fest men eftersom fröken Solander inte får dricka förrän jag gått ner alla mina sambokilon så ser jag det mer roande att sitta hemma och titta schlager med ett grönt äpple (who am i kidding?)
Men det är lika bra det, kommer fakiskt vara roligare att göra saker när det blir sommar, då man springer runt barfota och låtsas att man lever samtidigt som man sveper en och annan bärs lite nu och då.
Det bästa med sommaren (förutom papputs stuga) är nog alla uteserveringar, det sämsta med sommaren är nog alla uteserveringar (tough call).
Jag tycker gatufesten ska bli jobbig men lite roande för man får äta langos och dessutom måste jag faktiskt erkänna att det finns nån viss stämning med hela grejen, förra året dock gick jag inte in men lyssnade roande på magnus uggla från mitt sovrumsfönster samtidigt som jag halvsnarkade i flanders öra och väntade på att få gå till jobbet högst 4 timmar senare. Näe gatufesten är roande men mest roande är nog alla gamla ansikten man stöter på titt som tätt under hela festen.

Iaf så måste jag marknadsföra min kära gud, kusin, underbara vän, snygging, sötnos, gullrumpa Johannas blogg. Hittills är den mycket roande och du har skrivartalang my love, adressen är iaf för alla er som undrar: http://imbo.blogg.se
Läs den!

Nu ska jag återgå till tentan, ångesten och kedjesnusandet. Hej så länge!
Dagens låt: The perishers - My heart  (Tack puman)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback