Nostalgi och dramatik

Måndag 2/12-2002
jag är trött,jag klev upp när *anonym* gick till jobbet(07,00)när han gick kom jag på att jag hade sovmorgon så jag la mig i soffan och lyssnade på charta 77 och somnade..helt plötsligt var rummet omvänt och alla möbler var flyttade,och det var 2 katter istället för en,och det fanns möbler där som inte fanns innan,jag räckte mig efter telefonen men batterierna var urtagna,jag blev rädd..och helt plötsligt satt det en man bredvid mig och sa hotfulla ord.jag såg att min mobil låg ganska nära mig och jag gömde den bakom soffan,när mannen tittade bort så tog jag telefonen och ringde *anonym* och sa att han måste komma hem genast annars skulle jag dö,han sa att han skulle jobba klart först sen la han på.jag gömde mobilen igen,men då såg mannen att jag la ner något där och han ville att jag skulle visa vad det var..jag tog upp en snus dosa och sa att jag bara skulle ta en snus,jaha sa han..jag såg då att alla snusarna i dosan var använda.
jag väckte mig själv,jag hade drömt alltihop,jag kände mig otrygg,skivan var slut och jag spelade den från början för att lugna mig,jag drömmer alltid konstiga drömmar i den soffan.

Kontentan: Jag var galen redan då, oh yes

Kommentarer
Postat av: imbo

huh, läskigt! Sov inte i den soffan, skulle inte jag göra! Puss trollunge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback