Kärleksdagen

Mina älskade, ni liksom jag har en alldeles speciell plats i denna värld och nu råkar det vara så att eran plats är i mitt hjärta.
Alla hjärtans dag kunde inte kommit mer lämpligt, tack ni som bestämde att just den 14:e februari skulle vara kärleksdatumet, och dagen då alla företag stora som små tjänar pengar på oss stackars individer som fortfarande är pank efter julens lilla fest.
Lyssnar på "Frank Sinatra" (kungen av kärlek) Och tänker på er, mina ljuvliga små söta rumpor och känner mig lycklig, för första gången på ett tag ler jag i min ensamhet och jag älskar er!
Tack mamma för det finna kortet och den söta presenten, du kan aldrig ana hur mycket det betyder för mig och få höra dom små söta orden från dig är som mina rosa små pufftofflor, mjuka rosa och underbara.
Tack pappa för sms:et där det stog "Grattis på alla hjärtans dag, jag älskar dig" och tack för dom små orden som kompanjonade mina rosa små pufftofflor, dom blev som en maraboue chokladkaka mitt uppe i allt.
Och tack ni för era telefonsamtal, sms och dylikt som fick mig att komma ihåg hur många det är som faktiskt älskar mig.
Tack du för det underbara kortet, för dom vackra orden och för att jag får vara nära din vackra själ, det är ju du som är het min lilla heting ;) Jag älskar dig!

Min älskade Anders, tack för att jag får ta din tid idag.. det betyder mer för mig än du kan ana, jag älskar dig mer än mina rosa små pufftofflor..

Fick en panikkänsla då jag kom hem och insåg att jag glömt köpa något åt mina små grisar, så jag ringde Anders i panik och förklarade vilken dålig mamma jag var så han skulle köpa något kärlksförklarande till våra små skitrumpor, vilket förmodligen resulterar i något ätbart.

Ni är för underbara alla underbara!
Dagens låt blir dagen till ära Frank Sinatra - Moon river (och ja, han stavar tydligen moon river på detta sätt) ... looovely!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Ja herregud vilken skrattretande syn det måste ha varit att se oss studsa upp och ner på brädan.. Det är så man vill skämmas och hålla sig inne hela helgen långt från träning och människor. Men we did good ändå tycker jag.
Imorgon syns vi på cykeln, då är allt som det ska och vår balans kommer tillbaka till vardagen igen.. Puss och godnatt!

Postat av: imbo

Hihi, hoho, haha! vad glad jag blev lver att hitta din blogg:) är helt blogg-tokig och tycker det är så roligt att läsa! Hoppas att allt är bra med dej min stjärna! *love you!*

2007-02-19 @ 17:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback