Ännu en dag i paradiset

Tårta är min nya filosofi, det är nämligen såhär gott folk att februari och mars är två månader då dom flesta man känner har bestämt sig för att det är ett ypperligt tillfälle att fylla år, idag har jag varit på fjärde (eller är det femte) födelsedagskalaset den här månaden och det var syster yster som fyllde och inte nog med att hon tyckte att det var ett ypperligt tillfälle att fylla år just i februari så ville hon göra det ännu mer speciellt genom att fylla år på årets enda skottdag, 15 år jösses jag kommer ihåg när mamma kom och gick med dig längs gången utanför vårt gamla hus och du var bara några dagar gammal, jag var lite sur för att jag inte fick hålla i dig (endast en gång då vi skulle ta kort) och du var så söt och svarthårig och nu har du blivit stor, vacker och blond som solen, du betyder min värld min älskade syster!
126965-25126965-24 Stolt syster till lillan

Om jag då ska återkomma till min tårtfilosofi så är det snart dags igen, den 6:e är papputs dag och den 7:e Anders systers ysters dag och senare har vi ju även moffen i april och jag (och Imbo) i den perfekta månaden maj (maj maj måne jag kan lura dig till helvetet)
Less på tårta är jag och nu vill jag inte fira någon förrän nästa år.

Btw, vi har bestämt oss för att buda på lägenheten, sweeet! Vi trivdes verkligen bra där och lägenheten var helt underbart ljuvlig och mysig och fin och bra och det var då jag fick inse att det ska inte få hindra mig att det tar tio minuter ner till stan, det är ju trots allt samma sträcka som jag har nu, dock tycks vi aldrig bli av med någon backe, det blir bara värre och värre backar för varje gång vi flyttar (sweet lord) Men rumpmördarbackarna har ju en tendens att öka flådet och bygga upp kondisen och detta helt gratis!
Dessutom kommer jag bo ett stenkast från papput vilket bara kan vara bra :)

Nu ska jag pussas och sen mars pannkaka i säng, ska upp tidigt och träffas med gruppen och börja skriva PM, wiihoo *ironi*
Dagens låt: Queen - another one bites the dust
Detta med anledning att jag såg tre stycken Queen konserter hos Kenth idag och började förundras över Fred mercurys mun och divers kläder dessutom är han ju bara the king (Elvis presley släng dig  väggen)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååå, queen, det gillar ju jag ;)

2007-03-04 @ 22:08:40
Postat av: Emelie

haha, den där lägenheten hade vi tänkt kolla på, den verkar ju verkligen skitfin! Det var jag som skrev ovan...

2007-03-04 @ 22:10:05
Postat av: Sandra

Åhh! Gud vad du är gullig syster. Vad fina saker du har skrivit om mig :) Älskar dig, lämna mig aldrig. Pussar och kramar från syster yster :)

2007-03-10 @ 15:35:54
Postat av: Sandra

Grattis tikl lägenheten förresten! Det ska bli roligt att se den! :)

2007-03-10 @ 15:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback