Våra bästa år och "Abe"

Lycka!
Läste precis frugans blogg och jag blev så glad! Hon är söt min fru och speciell, och vill man ha ett lyckorus och må bra så rekommenderar jag verkligen alla till att läsa hennes blogg. hugaligen, där står allt från anabananas äventyr till vardagen och livet med herr luft, åhh du gör mig så glad så jag dansade idag när jag kom hem! Du är som en syster.
http://shrine.blogg.se

Var som sagt på stan med frugan och jag shoppade loss och det gjorde frugan också fast inte fullt lika mycket som jag, jag tänker inte ens skriva hur mycket allt kostade ifall Anders läser min blogg ;) Men jag köpte:
*en röd tjocktröja från Zara
* En vit fladder tröja, en grå t-shirt med dödskallar, en brun randig tröja med knappar och en röd tröja med dragkedja.. allt från Gina tricot
*Träningströja från Åhlens
* Trosor och strumpor, från Åhlens och HM
* Hårspännen och hårsnoddar från HM

Orkade inte prova nånting men allt satt helt perfekt! känns jätteskönt.
Efter vi hade shoppat blev det lunch på waynes där vi åt en mindre god toast, men sällskapet var ljuvligt så det jämnade liksom ut sig :)


Och angående gårdagen så var tanken att jag och frugan skulle plugga hos mig efter träningen, och visst vi kom hem bestämde oss för att det skulle vara gott med pizza, väntade i 7 år på pizzan (det är sant), funderade seriöst på att äta upp wilma och Lilo, blev galna, fick maten 7 år senare, åt, och sen skulle vi plugga, jo tjena och hallelulja det gick ju bra. Anna fick en del gjort men jag satt mest och surrade och när frugan bestämde sig för att läsa klagade jag på henne för hon var tråkig som inte pratade istället, huga stackars min anabanana! Just ja vi övade även på våra teaterkunskaper, och jag tror ärligt talat att vi spelade bättre än Abe i "våra bästa år"

-"Lexie is dead"!

-"Noo, nooooo, noooooooooooooooooooooo (och sedan gick han ner på knäna och det var i ungefär samma veva som jag och frugan spydde på tv:n)

Sedan bar det iväg till puman för idoltittande och frossande, Emelie hade bakat en morotskaka (hon är så söt och den var så god!) Det sysslades även med nån typ av speeddejting via msn till frugan och sedan blev det teater och surr. Åh, söta älsklingar vad ni är bra!

Fråga mig inte varför allt står med kursiv stil, försöker få bort det men det går inte, damn!

Lika bra jag lägger ner för idag, måste måste måste plugga!
och ikväll blir det Pipeline och höstmörker, skittrevligt. Synd bara att bolaget bestämt sig för att ha stängt idag (apor) då jag är en sista minuten tjej.

Dagens låt: Aqualung - Strange and beautiful


Kommentarer
Postat av: Frugan

Kärlek! Du gör mig lycklig bara genom att vara du. Hoppas du vet att du har en alldeles speciell plats i mitt hjärta och där kommer du alltid vara. En underbar människa & lite annorlunda (på ett bra sätt) än alla andra är du för mig.
Älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback