Väntar..

Jag väntar och väntar tills jag kom på mig själv med att jag vet faktiskt inte vad jag väntar på.
Väntar jag på att Anders ska komma hem?
Eller kanske på att OC ska börja? (verkar dock inte så troligt eftersom jag aldrig följt det, men jag blir liksom exalterad eftersom alla andra jag känner bara väntar och väntar tills det ska börja)
Väntar jag på att tvätten ska bli klar?
Eller väntar jag helt enkelt på bättre tider?
... jadu, har inge som helst svar på den frågan men under tiden så fortsätter jag med att vänta.

Idag har jag försökt plugga, alltså FÖRSÖKT plugga. Går inge vidare faktiskt, börjar få lite smått panik eftersom alla andra är så duktiga.. så då var vi där igen "alla andra", jag måste sluta tänka på vad alla andra gör och istället utgå från mig själv, jag menar om alla andra skulle hoppa från en bro....

Var iaf hemma hos frugan och pluggade idag, vi drack pepsi max, pratade och... ja inte så mycket mer faktiskt. Vi är bra på mycket men inte så bra på att plugga tillsammans och grejen är den att vi kan bara vi vill men det är roligare att prata strunt än att ha näsan nergrävd i böckerna. Min fru är den bästa frun man kan tänka sig, hon är söt, snäll och alldeles underbar och seriöst hur lätt är det att plugga med någon som är så? Då vill man ju bara mysa och passa på att ha det underbart med den underbara. En underbar vän är vad hon är! Åhh, saknar hon faktiskt nu och pepsi max.
Såhär söt är min fruga (alias Anabanana, kärt barn har många namn) 


Pappa och lillebror och lillebrors kompis har varit här på middag idag, köpte till och med bullar till dom och jag åt en själv faktiskt också trots att det är lite halvförbjudet för mig. Men det är gott att synda! Tur att jag ska på body pump imorrn så jag slipper må dåligt över den där bullen. Hade vilodag idag, sköönt men turen upp till frugan med en laptop på ryggen måste ju ha bränt sina kalorier. Åh vad duktiga vi är som tränar! Jag, frugan och puman kommer ha världens hårdaste bakdelar snart, vänta bara då blir jag inte rolig att träffa på stan, mohahaha.

Det är iaf en bra dag idag. Har inte varit det minsta ledsam faktiskt utan mest bara lycklig. Jag tror att snön bidrar lite till den lyckan, jag bara älskar snö! okej gårdagens snöstorm kanske inte var något att hurra för, där gick jag efter att ha pluggat med Emelie och puman igenom stan med en laptop på ryggen och träningsväskan där på och kände mig som en packåsna. Men idag, idag är det underbart. Snön ligger som klarvit blänkande på backen och jag blir lycklig bara av att andas in doften av snö. Oh vad vintern är bra! (don't kill me)

Nä nu ska jag göra lite nytta och vika tvätt, sen gräva ner den där näsan i Dalin helvetesjävla boken, heh)
Dagens låt: Everlast - White trash beautiful

Kommentarer
Postat av: Din fruga

Sweet lord vad fint du skrivit.. Ja, jag är din fruga och vi ska aldrig skilja oss heller. You make me happy when skies are grey..
Puss och me love you

2006-11-01 @ 22:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback