To cool for school

Klockan är eftermiddag och det tycks som att ännu en dag har passerat utan vidare reflektioner.

Började dagen med att åka till söråker (i skoljobb) och intervjuade en dam som har hand om folkets hus där (får inte säga fritidsgård). Var faktiskt en intressant intervju där jag tyckte att vi fick ut relativt mycket information som kan vara nödvändig. Har haft lite ångest över B.uppsatsen för det känns som att vi inte har haft annat än otur men kan det vara så att oturen har börjat vänt?
Jag och frugan blev som vanligt ursinnigt less på frisyren och försöker bearbeta det på vårat alldeles egna sätt, det vill säga choklad och skvaller. Vi bestämde även att när Anders åker på turnén så komemr frugan prktiskt taget att bo här, kommer inte träffa henne på typ tre veckor när hon åker tillbaks till Gällivare. Vi ska ha julbak och klä granen samt införskaffa en skylt där det står "sötjävelns och frugans resident". Min söta lilla mormorsvante ;)

Igår hängde jag med min balla en stund, det var mys som vanligt med te och överätande av mackor. Försöker fixa så jag kan vara med på Riotlabs 2 års partaj på lördag, hm vad köper man för present till ett företag? Kolla in det här ---> www.riotlab.se
Min söta balla, jag ville inte åka hem igår faktiskt.


Har även handlat massa julklappar så nu börjas det, kan knappt vänta tills julen kommer. Jag fullkomligt älskar allt som har med jul att göra, framförallt att ge bort presenter.


Imorrn är det skola och jag känner mig inte så peppad för det faktiskt, känns mest jobbigt och tröttsamt, men det är väl lika bra och köra på. To cool for school!
Jag och snyggstjärten har pratat om att flytta till sthlm nästa höst, kanske bara ett halvår eller år men jag känner verkligen att jag måste prova att sprida mina vingar och lämna kära Syndsvall för ett tag. Det är ganska passande då Anders syster flyttar til USA då så hennes lägenhet på söder kommer bli ledig och då säger vi, tack och godmorgon. Försöker att inte planera för mycket det är ju trots allt nästan ett år kvar och mycket hinner hända på ett år. Undrar hur mina grisar skulle anpassa sig till storstaden?

Just ja, har några bilder från helgens partaj.
 Födelsedagsbarnet Simon,hehe    Holger och min Balla
Snyggstjärten, Moi, Kihlgren, Annelie och min själsfrände Eva (och bakhuvet på någon jag inte vet namnet på)
Jag, Simon och Anders.

Det var väl allt för nu. Ska se O.C och dricka pepsi max (gudadrycken)
Ha det bra och lev lugnt!
Dagens låt: Eva Cassidy - Songbird


Kommentarer
Postat av: Tezaballa

NEEEEEEEEÄÄÄEEEEEEJ!!!!!!!

HÄR FLYTTAS VÄL INTE OCH HÅLLS PÅS!!
(vad hemskt!)

Det får max gälla i 4,5 månad och jag kommer och hälsar på och så. Du kan ju inte lämna mig här!

(vad hemskt!)

HEMSKT!

Och du behöver inte köpa nån present till Riotlab, ja, möjligtvis begravningsblommor då för ny fryser jag lilla firman så fort jag reat ut att som går! Jag ska vila =)

Fy tusan vad simonbilden är bra! Kvällen i ett nötskal!

Poss balla hej!

2006-11-22 @ 22:26:31
Postat av: Cina

Mitt hjärta är trasigt, gått av och är i tusen bitar!!!
Du får bara inte flytta! :(
Det skulle verkligen vara skittråkigt och dötrist!!
hmmm, jag kanske ska låsa in dig i bankvalvet och bara släppa ut dig på helgerna och när Andres vill komma och hälsa på :)
Jag tror att Stockholm är för farligt för dig! *håller fast min christina*

Men du snygging, jag funderar på om jag ska baka chokladmuffins och ta med mig dom till dig så vi kan fika. Så kan jag få testa ditt nya te också:)
(plus att jag ska prata alvar om ditt flyttande till storstan)
Vad säger du?
Blir de nå dejt eller? ;)
Tycker om dig babe!!
pussar och kramar

2006-11-23 @ 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback