oh ah just a little bit

Lycka för mig är nu, här sitter jag med en ostmacka och en mugg med varm oboy! Härliga bananer (som min tant på lindgården brukade säga). Var säkert flera år sedan jag drack oboy och ost är inte något jag unnar mig själv ofta heller, men jösses vad gott det är att unna sig saker! Jag kan egentligen ha gott samvete med tanke på att jag var på ett jävlaranamma jobbigt spinningpass imorse, ooboy!

Idag finns det egentligen inte så mycket att skriva om, var som sagt och tränade imorse och resterande dagen har jag och frugan suttit och pluggat som galna rävar. Duktiga har vi varit och vi har faktiskt fått en del gjort. En sak som ni måste förstå kära läsare att det är inte enkelt att plugga med frugan för det finns så extremt mycket intressant att prata om, allt är intressant (till och med det manliga könsorganet, fy på oss). Så med tanke på att vi är väldigt bra på att prata med varandra och att det är svårt att inte prata med varandra så gjorde vi banne mig ett bra jobb idag, yej!
Och imorrn kommer vi fortsätta med vårt stresspluggande och hoppas att det blir nåt fint av hela grejen. Kan knappt vänta tills hon kommer hit, har liksom fått nåt slags frugan beroende :)
 Puman och frugan, lovely!

Jag är imponerad av min fru för aldrig har hon gillat katter så värst förrän hon träffade mina grisar, hon vill röva bort dom varje gång hon är här (speciellt wilma) och hon springer runt och pussar på dom nästan mer än vad jag gör, jag har lyckats igen! Först fick jag Anders som var hyperallergisk och som inte gillade djur att utropa "nu är pappa hemma!!" och nu har jag fått frugan att tycka att mina grisar är mysiga och trevliga, åhh mina söta små odjur!
 Mina grisar, råttor, mungos och odjur. Snyggast i världen! 

I lördags så var jag på pipeline och jobbade lite dom sista timmarna eftersom Teza var en av arrangörerna, sen blev det vindrickande och möte (som spårade ur till en fyllefest hehe ) ;) Men det var kul och mysigt att träffa alla homies, var ett tag sen. och dessutom var teza så fin i sin klänning med volanger, yeah yeah!

Annars rullar allt på och jag sitter och pluggar fast jag egentligen borde sova, men jag måste måste måste plugga. Annars kommer jag dö av skolböckerna imorrn och det vill vi ju inte.
Sov gott och dröm sött!

Dagens låt: Madrugada - Electric

Kommentarer
Postat av: Leffe

Mycket tjusiga katter eller vad det nu är.
Man skulle ju vlja ha en hel låda full av dem och bara dyka ner och tokgosa :)

Postat av: Anonym

ja, jag kanske skulle bjuda på middag nån dag...det skulle vara trevligt. ska fundera över det. några önskemål?

2006-11-08 @ 18:55:46
URL: http://diesellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback