Mitt hjärta

Det går inge vidare för min Idol böna, men ärligt hon är ju grym. okej rösten kanske inte håller alla gånger men hon har fan mer själ än någon annan av de andra (ett undantag för Marcus). Jag har även gjort något som jag än så länge inte har kunnat peta in i mitt Christina register men nu kan jag, har ringt och röstat på Ramsby bönan! Har aldrig ring och röstat i idols historia men det kändes som att är dte nån gång jag ska rösta så är det idag. herregud människan är ju lovely!

För övrigt har jag en skön hemmakväll ala christina + mina polare chipsen och pepsi max, dom kan vara lite väl tystlåtna men jävligt härliga typer, looove them!
Har även konstaterat något som jag iofs redan visste men som jag åter igen märkte, jag har världens bästa pojkvän! han är underbar, söt, snygg.. ja allt i ett paket. Han är det bästa ljuvligaste mest älskvärda som jag någonsin påträffat i hela mitt liv och idag är verkligen en dag då jag bara har åhhat mig hela dagen. Så då undrar ni jordbor vad är det som gör denna människa så oemotståndlig just idag?
Jo det ska jag tala om för er.. allt!

Du gör saker som får mig att sucka av avgudan. Som den gången jag påpekade att jag var sugen på choklad och du åkte iväg och kom tillbaka med en chokladkaka. Eller den gången du skulle möta mig efter jobbet med cykeln och du tog mig till en park där du hade köpt picknick mat och vin och ville bara säga att du älskar mig extra mycket idag. Eller den gången du målade mig en tavla med katter för att du ville ge mig något personligt. Eller den gången du gjorde en kalender om våra liv som du suttit och petat på i vad jag tror i flera månader då du även ringde runt till mina släktingar och frågade när de fyller år bara för att du skulle kunna fylla i det i kalendern. Eller den gången du kom och spontan hälsade på mig från Luleå, kom in på caféet och fick mig nästan att svimma. Eller den gången du sa till mig att det finns ingen annan än jag. Eller den gången då du fick se mig i balklänning och sa "dig ska jag gifta mig med". Eller den gången då vi gjorde adventskalendrar till varann. Eller den gången på alla hjärtans dag då du skulle åka till Luleå och gömde kort på dig själv i snapsglas i hela lägenheten där du på varje kort skrev vad du kände för mig. Eller alla gånger jag har klivit upp och hittat kärleks brev/förklaringar på diskbänken. Eller varenda kväll som du masserar mina fötter på ditt initativ. Eller alla gånger du har killat min rygg och mig till söms. Eller ikväll när du sa att det är fan inte klokt hur mycket du älskar mig.  

Min älskade prins. Du har mitt hjärta i din hand..

I en evighet levde jag som om du inte fanns, i alla drömmar var du ändå nära så underbart nära och jag trodde jag fann dig men du var nån annanstans, varenda gång jag funnit nån så såg jag att drömmen inte var sann. Det var enkelt och vackert du sa att du älskar mig, jag kunde ana att det fanns en himmel på jorden jag såg den och du bad mig att leva mitt liv alltid nära dig, jag följde dina steg och allt jag någonsin drömt om fanns här för mig. Det finns ingen som lockat mitt hjärta så underbart med all din ömhet får du sorg och smärta att sakta försvinna, alla skuggor allt mörker som förr var så uppenbart det skingras och tillsammans ser vi ljuset som stiger med solens fart. Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig för jag trodde att du fanns och väntade mig, ja alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött för att möta den vackraste människa jag nånsin mött.

Dagens låt: Cajsa-stina Åkerström - Av längtan till dig ( Förmodligen den enda låten i världen som kan försklara min kärlek till dig älskade och samma låt som vi en dag ska gå ner för altaret till. Lyssna och njut kära läsare)

Jag vet, jävligt blödigt blogginlägg, men du min älskling förtjänar all blödighet i världen.

Kommentarer
Postat av: Frugan

Så fint, så underbart.. Jag gråter nästan.. Tänk.. Du har verkligen hittat den bäste och jag är så glad att du är glad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback