Mammuts dag och hallelulja

Okej, nu är mina galna arbetsnarkomanaktiga helvetes (näe där överdrev jag) dagar slut! Nu ska jag förhoppningsvis inte jobba igen på ett tag, jo självklart på Tinell's på lördag men utöver det hoppas jag för en gångs skull att dom inte ringer mig på en vecka eller två. Fast detta betyder även att jag har tjänat pengar vilket betyder att jag kan köpa kläder och julklapper vilket pekar mot en ytterst mycket glad Christina i sina bästa år på topp i shoppingstegen.

Har varit och firat min älskade mammut idag, hon fyllde hela 42 vackra år :) Det var så mysigt att träffa mommen och moffen, mammut och syster yster. Dessutom åt jag mat så det rann ut ur öronen, orkade knappt nån tårta och kakor vilket iofs kan vara ganska positivt. Har sprungit omkring som en tok på jobbet och ätit skitdåligt vilket har visat sig på vågen, jag har minsann tappat ett och annat kilo. Den här veckan är en sån där vecka då jag inte är så sugen på mat, sånt där går i perioder för mig, vissa dagar är jag hungrig hela tiden och andra dar mår jag illa när jag tänker på mat, jag är konstig i hjärnan och trött i benen.

Jag är stolt över mig själv! (får man säga så?) Vi gjorde en uppgift i kursen "utbildningsplanering" där vi utifrån vårt fadderföretag skulle beskriva hur en utbildningsplaneringsprocess gick till, ungefär så. Som vanligt så satte jag inte igång i tid och det mycket på grund utav att det tog ett tag innan jag och frugan fick böckerna (vi delade på dom). Vi satt några dagar innan och skrev ihop nåt och jag hade knappt läst något ur böckerna men jag improviserade och tog med lite stycken som såg bra ut, skickade in arbetet exakt kl 24,00 och har nu bara väntat på mitt U så jag kan sätta igång med att komplettera. Så alltså idag kollade jag på mitt betyg och vad står det...?... jo, VG! Jag blev helt andfådd galen och kände mig berusad, ringde frugan och skrek i telefon.

Okej nu tror ni säkert alla där ute "hjälp vilket bekräftelsenehov hon måste ha" Men tro mig, så är det absolut inte! Det enda det handlar om är att jag känner mig så jäkla stolt över mig själv och vill kanske att ni älskade älsklingar ska bli det också :) Nu vet jag iaf att inte fan är jag dum och korkad om jag kan skriva ett arbete på 2 dagar och få VG, fast däremot korkad för att jag aldrig sätter igång i tid med saker och ting men uppenbarligen behövs det ju inte alltid :P

Susse gott och pusse!
Dagens låt: Träd, gräs och stenar - blomman :P
Den mest psykade, galna låt som finns.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blev så stolt över dig när du ringde idag eller rättare sagt jag ÄR stolt över dig. Varje dag.. Stolt över att du är min fru, en av mina närmaste och för att jag får äran att umgås med dig. Du är som smör på min macka, min deodorant i armhålan och halsduken i -30 grader.. You had me at hello!
Me love you med eller utan vg, du är så bra som du är.. och VG är absolut inte fy skam det.. ;)
Godnatt!

2006-11-29 @ 22:52:32
Postat av: Frugan

Hallå?! Jag skrev ju frugan men det kom visst inte med, det var jag som skrev det namnlösa inlägget innan :) så du vet...

2006-11-29 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback