Lugna gatan

Idag har jag haft sovmorgon och varvat ner, har varit sjukt skönt. Tänkte att jag skulle passa på att sova idag eftersom jag börjar jobba sjukt tidigt hela helgen.Lördag 9-17,30 på Tinell's och Söndag 07,30-19,30 på Lindgården. Har inte fått mina jävla skitböcker än, Så det vill säga att tenta pluggandet inte börjat nåt vidare, shit börjar känna mig riktigt stressad. Tur att söt memmely skickade en sammafattning så jag kan läsa in mig lite på det i väntan på k-k böckerna. oh hell..

Som sagt så blir det en lugn helg vilket Christinas plånbok tackar och bockar för. Det blir dock mys ikväll då det bär ut till Njurunda för mys och mat med mammsen, syster yster och Börje salming. Just ja snyggstjärten ska med också, det hade jag nästan glömt.. förlåt älskade. (eller som mitt, frugans, pumans och memmelys internskämt  "jag kan gå hem själv älskare")
Det blir Idolkväll med sushi och som mamma sa "risvin" fats jag menade "riesling")

Saknar min fru! Jag vill inte skiljas. Hon har haft sin homie hemma hela veckan och jag har haft mitt så jag har knappt träffat kvinnan något alls vilket känns piss och blä. men nästa vecka ska vi hänga i Timrå och snacka med ynglingar, niiiiice :P
Älskar dig!

Träffade även min Pingla igår, lyckan var gjord då jag hörde någon utropa "ccchhhrrriiiissstttiiinnnnaaa!!!", det var alltså pinglan som satt vinkandes i bilen och plockade upp mig och förde mig till en parkering, låter som en skräckfilm men det var det inte, hon pratade om chokladmuffins och berättade att hon skulle komma upp med dom och dricka mitt nya te, jaa jag vill hemskt gärna träffa dina nya kompisar chokladmuffinsarna dom kompanjonar nog bra med mitt kanel te. Vi är alla en stor härlig familj!

Känner mig lite besviken för att jag inte kan komma loss på lördag då jag gärna velat fira Riotlab men nu är läget som det är och det är bara att inse att det funkar bara inte. Väntade in i det sista med att bestämma mig eftersom jag förgäves försökte hitta en lösning men det gick inte. Jag ska ringa och sjunga i telefonen jag lovar!

Pusspuss mina änglar, ni är föralltid älskade av mig!
Dagens låt: K's Choice - Not an addict
Not an addict of not being an addict of you honey. Min snyggstjärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback