Mys

Så nu sitter jag och har min så kallade semester, tre veckor utan nada att göra och jag känner mig stressad, vad är felet liksom. Jag kan aldrig slappna av då jag vet att det finns saker jag borde göra. Jag frågade Eva för några dagar sedan vad jag ska göra nu när jag har mina tre veckor lediga hon föreslog det jag egentligen velat men knappt vågat tänka, att jag bara ska göra det som faller mig in och vill jag inte göra någonting så ska jag inte göra någonting heller, jösses hur lever man så? Jag måste lära mig att leva mitt liv mer avkopplat och mindre stressat, wish me luck!

I måndags sov jag över ho min kära mor, hon åker till Florida imorgon och är borta en hel månad! Jösses hur ska jag klara mig, en sak ska ni veta gott folk att min bästa vän är min mor, det finns ingen bättre på hela jorden och jag kommer sakna henne så det kommer göra ont i själen! Men en månad ska jag väl klara utan min mammut/bästa vän?
Jag, mammut och syster yster hade ne riktig helkväll i måndags, vi var bort till min papput och drack kaffe (och hämtade min kamera som jag fått, weeee!!) Senare begav vi oss till mammut där vi bakade pizza och såg på film, vaknade på tisdagsmorgonen av att mamma strök sin hand på min kind så som man alltid vaknade när man var liten, hon gjorde brakfrukost som vi åt i solen och sedan läste vi tidningen på trappan upp till huset. Efter ett tag svängde min Imbo förbi och vi drog en sväng till farmor på hemmet där Imbo hade bakat kärleksmums, muuums! Var underbart som vanligt att träffa min älskade farmor, hon står mig väldigt nära hjärat.
Sedan begav jag mig till mammut och nannis igen där vi grillade och myste. Därefter begav jag mig till ballan för tedrickande och mys, hon är bra min balla :)
Sen när jag kom hem köpte jag jordgubbar för att fira älsklingens första dag på nya jobbet, han är duktig min älskling.
Snart ska jag bege mig till min själsfrände Eva då jag ska sova där och eftermiddagen kommer bestå av eftermiddagspromenad i solen samt middagslagande, längtar så.

 Mammut
 Syster yster och Morrgan
Syster har skaffat blogg, kolla in ---->http://nannasnowblack.blogg.se/)
 Imbo och farmor   Jag och farmor


Dagens låt: Silverchair - Ana's song


Kommentarer
Postat av: Frugan

It's my song :)
Saknar dig så mycket när jag tittar på bilderna av dig..
Syns nästa vecka *dubbeljippi*
Puss puss

Postat av: Imbo

haha, jag har samma problem själv: man kan väl inte bara vara ledig och ta dagen som den kommer?! Jo, det är ju det man kan, som jag BORDE kunna. Men precis som du: vill ha något att göra hela tiden. Tack för igår, ringer ikväll! *kisses!*

2007-08-15 @ 17:45:25
URL: http://imbo.blogg.se
Postat av: Sandra

Åå, de var så roligt att du kom till oss :) Det får du göra mer :) Ja tänk, nu är mamma på väg till Florida :D Hare så bra med Eva! Hoppas vi syns. Puss och kram älskar dig.

2007-08-16 @ 13:47:35
URL: http://NannaSnowblack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback