måndag


Jag har en tjock katt liggandes på halva tangentbordet så vi får se hur det här går..

Så är det bara två dagar kvar till ÅRE!!!! Känns totalt underbart och imorrn ska jag ta skidlektioner här hemma i fejknorrland. Det kändes som en bra idé då mitt skidåkande är lite utav en lögn men det kan bli bra nu, det tror jag verkligen. Älsk har semester hela veckan så vi är hemma båda två idag, jag tvättar och han fixar musik till rockkvällarna på radio guld, han är grymt seriös den där Anders. Jag hoppas på att det händer nåt spännande ikväll, eftersom jag var sjuk i helgen och därför inte kunde roa mig särskilt mycket så vill jag roa mig ikväll. Vem är det egentligen som har bestämt att det är helgerna som är viktiga? vardagarna är ju minst lika viktiga för det är ju fler vardagar än helgdagar. Hela veckan borde ju vara festlig. Det är den för mig iaf, speciellt den här veckan.

(En liten parentes, jag tänker inte titta på hockey ikväll, jag tänker titta på Will ferrell)

Lilo hälsar


Kommentarer
Postat av: Syster yster

sv: Tack så mycket!! :D Vad snabb du var med att se inlägget ;) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback