.....

Jag börjar få lite halvt som halvt ångest nu, håller på att läsa två kurser samtidigt som är ganska jobbiga, mest för att båda kurserna har så otroligt mycket litteratur, detta då dom båda är på distans. När jag sitter och skriver och läser så blandar jag ofta ihop dom och skriver om hälsopsykologi i ett arbete om rehabilitering och vice versa.
Idag vaknade jag med en katt på varje sida av mig under täcket, trampandes. Det är skitjobbigt när dom gör så. Anders blir mest less för Rocky tar liksom sats och trycker ut Anders ur sängen, svårt att förklara men dom slåss om vem som är alfahannen.

I förrgår var det ju säsongsstart för Lost, vi bestämde att vi skulle bli som normala människor och se avsnitten vecka för vecka, men igår kväll hade vi tråkigt och såg att det hade kommit nio nya avsnitt. Så var det med den planen, nu har vi plöjt Lost och ärligt talat så är det ganska segt att komma in i serien efter ett lååångt uppehåll, men det ser ganska lovande ut.

I örigt såg jag greys igår och grinade som vanligt, varför varför varför ???? Frågan är om jag kan fortsätta se det överhuvudtaget nu.

Nu frukost, sen plugg, sen Ballan. Excellent


När jag hör den här tänker jag alltid på 2007 och Nybrogatan

Kommentarer
Postat av: Mammut



Hmmm...

Det är ganska jobbigt att ha en fläskig katt som ska ligga kind mot kind eller över halsen när man ligger och sover.

Ändå är det just det som gör "fläskkatten" så speciell... Skulle trots hans sätt påträngande gosighet inte vilja ha det annorlunda



ÄDPK

2009-03-20 @ 12:58:18
Postat av: stina

men hej!!du hur går det med katterna?har du testat att ha dom ute hos pappa din? tror det kommer gå jätte bra så länge du är med dom..:) båda mina katter haltar nu. träningsvärk. hehe.. det gör dom gott att få sträcka ut sig..:) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback