Vad gör du nuförtiden..

Oj vad längesen jag uppdaterade. Det här får bli ett prov för att se om någon fortfarande är intresserad av att läsa den här rackaren.
Det är ganska mycket som har hänt och jag orkar inte uppdatera om allt, livet rullar liksom på i väldigt bra takt, allting känns löjligt bra och vet ni, jag och älsk har bokat resa till Verona i September, jag har en känsla av att det kommer bli låångsamma arbetsdagar den här sommaren. Men resan tror jag kommer bli fantastiskt.
Jag är lite sjuk så nu ska jag invänta my man som kommer med lite kärlek och glass, den perfekta kombinationen.

Kärlek så länge!


Vi är så ruggigt fula på den här bilden från 2007 (??). Men den bjuder jag på
What's up with the coneheads and the 70's pants?

Kommentarer
Postat av: imbo

hihi, de riktigt tuffa och coola människorna är de som vågar vara lite ugly och bjuda på det. Ni är ju så snygga ändå lixom;)

Kul med en update, Verona låter inte helt fel!

Puss min tjej

2009-07-14 @ 01:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback