Some news..


Jag har sovit hos mammut i tre dagar, kom hem ganska tidigt idag för jag skjutsade
syrran till skolan.
Tänkte bara säga en sak, jag har världens bästa familj. Vi är ett bra team. Mammut har även fått en ny familjemedlem, en stor en kattpojke som heter Manne, kommer från Sundsvalls Djurhem och jag grät nästan när jag sa hej då idag, han är helt fantastisk, pratglad och kramig!

I samband med att jag kom hem så blev det liksom tillbaka till verkligheten, det är så skönt att vara hos mammut för där kan jag verkligen slappna av, jag älskar ju naturen och dom såklart. Ikväll ska jag vara med älsk och hitta på bra saker, det är vi bra på, bra och grymma saker
Nu har kurserna satt igång, satt förut och läste grundligt igenom kursplanen till Beteendemedicin och Hälsopsykologi, verkar skitbra! Har inte fått svar på Hemtentan än, väntar fortfarande.

Btw, jag fixade håret igår hos älskade, söta Lina. Och nu är jag tokmörk i huvet, är skitnöjd. Jag tror den här färgen är min grej, Det tyckte även Anders som blev helt till sig och menade på att jag ser exakt likadan ut som när vi träffades och sen sa han att det gör även han. Min älskade älsk..

Nu ska jag göra mig klar och dra ner på stada och luncha med Ballan och Lina, snygga jävlar.


Förresten en liten notis, Anders ska börja hålla i Rockkvällarna på Radio Guld på onsdagar, det blir grymt och jag är så sjukt stolt över min ingenjör

Kommentarer
Postat av: Mammut

Gulle dig <3 <3 <3



ÄDPK

2009-01-30 @ 20:44:55
Postat av: Jenny

Kollade in på intervjun du gjort och måste bara säga att det var ett fantastiskt fint kort på dig! Du är så fin.

Kram!

Postat av: Jenny

Kollade in på intervjun du gjort och måste bara säga att det var ett fantastiskt fint kort på dig! Du är så fin.

Kram!

2009-02-03 @ 14:11:33
URL: http://baratankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback