Sex on Fire..

Nu är det helg, fast det ,märker inte jag av för jag jobbar hela helgen. Jag har haft helg i veckan istället, ungefär.
Har varit hos tandläkarne idag, gick bra, hade ett minihål och jag fixade blekskenor, så nu jäklar kommer jag få ett vitt smile. Fick även kasta ut 4000 spänn på en bettskena, för tydligen så gnisslar jag tänder, jag är min egen sugardaddy.

Ikväll ska jag och älsk äta sushi och åka ut till mediamarkt och köpa singstar, det kan slinka ner en flarra rödtjut också, brukar bli så.

Btw, bäst ju nu: Kings of Leon - Sex on fire, fasiken vad bra, det är så bra så jag dör, typ
Trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens bästa låt! jag dör jag åxå!=) bra med sushi där...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback