Okej, hej...

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, jag är till och med fullkomligt medveten om det. Men det är okej.

Jag har ärligt talat inte så mycket vettigt att skriva nu heller, ville mest bara informera om att jag lever och har lite viktigare (och roligare) saker för mig än att blogga, men jag ska försöka skärpa mig (vem bryr sig egentligen?)

Kan ju iaf säga att julen är över, känns ok. Nyår var den bästa dagen på hela året, vilket fantastiskt sätt att avsluta ett år.

Nu ska jag plugga, sen ska jag umgås med mina älsklingar, livet är fan greeeeat!

Kommentarer
Postat av: frun

vet du hur underbart det var att prata med dig i dag, bara höra min frus underbara stämma :) Älskar älskar älskar dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback