Just nu känns allt bra

Jag är klaaaaaaaaaaaaaaar!!
Typ..

Jag fick precis veta att jag klarade Sociologitentan, den enda rest jag har haft kvar. Nu väntar jag på att betyget på Hemtenta 2 i Arbetspsykologi ska dimpa ner och då kära vänner, är jag BETEENDEVETARE!!!! Känns så otroligt bra och nu är jag lite stolt över mig själv som tog tag i alla rester och har läst tre kurser samtidigt den här hösten, det blir bra det här.
Har två tentor som jag ska göra i februari i Ledarskap och Coaching och Personal och Ekonomi men det kommer gå skitbra, och även om det inte gör det så kommer jag ändå ha min examen!

Ska läsa två kurser nu i vår bara för att det är roligt; Arbetsinriktad rehabilitering och Beteendemedicin och Hälsopsykologi. Verkar skitintressant. Det känns som att jag bara törstar efter mer kunskap, känner mig absolut inte redo att lägga studierna på hyllan, det är ju så jäkla kul! Om ni får chans att plugga så gör det, första året brukar kännas trögt men sen släpper allt och det blir så jäkla bra!

Idag är en bra dag och vem vet, jag kanske sitter här och är beteendevetare utan att veta om det ;)
Ja just ja, gjorde ju en intervju åt mittuniversitet som ni kan se
här
Ha en bra dag!
Puss

Den här känns faktiskt passande nu

Kommentarer
Postat av: SweFlo

Vad kul grattis! Jag kommer ihåg själv hur det var, det var så kul att lära sig en massa nytt hela tiden, när man väl kommit in i universitetsstudierna så flyter det lätt på. Skulel ha tagit min magisterexamen om det inte betytt att jag var tvungen att flytta till Wisconsin eftersom det var det enda universitetet i USA som hade just det programmet... Men det har ju gått alldeles utmärkt med bara "vanlig" Bachelor Degree, så det var väl lika bra det (i alla fall för plånboken, terminsavgifterna här är supersaftiga!) Kram!

Postat av: En stolt fru!

Så du läser också den rehabiliteringskursen vid Malmö? Haha, vad vi är likadana utbildning som kläder ;) Började läsa boken: Rehabiliteringsvetenskap, kunde knappt lägga ifrån mig den så intressant! Känns verkligen som att man lär sig något ordentligt som vi definitivt kommer ha nytta av. Grattis grattis till avslutandet av examen, du är för jäkla bra, men det vet du redan om :) Älskar min lilla beteendevetare!

2009-02-07 @ 14:48:56
URL: http://shrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback